10 Arbetsdagar kvar...

Sen bär det av till det nya jobbet!
Nu är det verkligen så nära, men ändå långt bort! =)
Men vi närmar oss med stormsteg!

Och i veckan så blir det  italiensk resturange med mamma och en bio med henne!
Ska bli super duper trevligt, vi ska gå till vårat favvo ställe!

Ja mina vänner, Sanna lyfter på hatten och tackar för sin Detoxkur!
En vecka har jag kört, och jag kan berätta att jag inte mår bra för 5 öre!
Fryser hela tiden och är trött plus en skön huvudverk på det hela!
Så jag har fattat mitt beslut att jag helt enkelt skiter i att köra en vecka till!
Jag sköter min kost ändå!
Och som jag känner så ger min träning bättre resultat då jag mår
helt hundra och det är huvudsaken!
Men en vecka fixa jag i alla fall, med bara massa grönt!
Så jag har näsan högt ändå! =)

Som ni kanske ser har jag slängt in lite musik på sidan!
Och det som spelas nu är Love Lockdown - Kanye West som är
lite av en favvo just i dessa dagar!

3 Timmar kvar till hemgång, DÅ KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Va duktig du är!

Tiden går fort eller hur?

Ha en toppen dag! Kram på dig

2009-02-02 @ 15:05:08
URL: http://alessandra.se
Postat av: Camilla

Baby.. Jag tycker att vi har varit AS duktiga!

En vecka är lagom för att rensa ur kroppen.

Du är bäst,glöm aldrig det!

LOVESIT

2009-02-02 @ 15:52:01
Postat av: Dizturbia

Ah just det!

=)

Du är bäst min lilla hallonbåt!

LOVESIT!

2009-02-02 @ 16:20:05
Postat av: Alessandra

:)

När vill du ses? När har du tid och lust?

2009-02-02 @ 16:23:41
URL: http://alessandra.se
Postat av: Mr Niceass

Tja Sanna!



Kul att du läser bloggen. Det e fan sjukt jobbigt att skriva hela tiden, och ladda upp alla bilder. Men men.



Ja det blev lite tokigt sist, men du var väl den större personen som tog upp kontakten igen nu ;)



Kul att du fått nytt jobb! och att du verkar må bra.



Kram

2009-02-02 @ 17:49:10
Postat av: Ebba

Vad är det för nytt jobb?

2009-02-02 @ 20:27:36
URL: http://eeebbbaaa.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

härligt!

2009-02-02 @ 21:07:24
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0