Alltid lika roligt att tvätta!

Har just varit nere i tvättstugan och slängt in 3 maskiner med tvätt,
det är ju lagom roande att tvätta ska ju sägas.
Men man får ju sina favvo kläder rena i alla fall och det är ju hur bra som helst!

Nu är det alltså bara att vänta till kl 12.00 för då ska det hängas tvätt och torktummlas.
Sen ännu mer väntan på att skiten ska torka!
HUR UNDERHÅLLANDE SOM HELST!

Men jag ska hinna med att duscha oxå och göra mig fin.
Ska möta Adam (lillebroren) vid 14.00 för att åka tillsammans hem
till familjen. Det är ju alltid roligt med sällskap!

Jag var glad när jag vaknade i morse, men den glädjen är lite
rubbad nu kan jag säga! SUCK!

Just nu känns det som om jag är i något mellan läge!
Vill bara avsluta massa saker som är just nu och börja om
på nytt, vill komma igång med massa annat!
Det kommer ske en stor förändring snart, det är så nära
men ändå så långt bort! Kan man inte bara hoppa över
ett par veckor så jag är där nu?!
Tänk hur mycket nya människor jag ska träffa och
hur mycket jag kommer lära mig av dom!
Och bara tanken av hur mycket jag kommer
växa som person är ju helt underbart!
Vill dit nu!!!

Saknar dig, saknar vår lek den som vi gjorde du vet, den!
(Från Veronica Maggios låt)
Känner att just den meningen passar bra in just nu!

Hoppas ni andra har haft en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Linn

sv; mkt sömn blev det inte för min del men lillan mår bättre nu.



Vad ska du göra idag då?

2009-02-01 @ 12:33:50
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0