2:a Dagen Detox!

Igår när jag kom hem var jag så sjukt trött!
Inget kaffe på hela dagen inget socker inget fett eller salt!
och inga mejeriprodukter.
Jag ställde mig och lagade mat och fyllde kylen med matlådor!

Det blev en wook med bambuskott och vattenkastanjer, vitkål, Champinjoner
vitlök och olivolja och quinoa till och självklart en grönsallad!
Det blev faktiskt gott!

Men fasen vad jag är hungrig hela tiden, man håller sig inte
mätt speciellt länge på den här kosten!

Citronvatten och morötter är det jag knaprar på nu!


 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Babe!

Gu va vi är duktiga!

Jag har en sju djävulsk mens värk bara,känns som att hela fiffi kommer ut snart...

Ät mer rotfrukter,man håller sig länge på dem.

Hoppas vi kan älska på torsdag <3

2009-01-27 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0