Besvikelsen!

Man blir faktiskt fruktansvärt besviken när ens
biologiska pappa inte hör av sig när man fyller år!

Mina syskon älskar jag över allt annat!
Och självklart min underbara mamma
och Pappa Jörgen!

Men jag blev grymt besviken!
Som jag känner nu kommer jag verkligen inte
komma och hälsa på dig!
Det känns som om det är över lixom!

Till och med din bror kunde ringa sin brorsdotter
och säga grattis, va fan är ditt jävla problem
egentligen? Fast på nåt sätt blir jag inte ens
överraskad, det var typ väntat!

Hoppas du skäms över hur du alltid
har behandlat mig! Och på nåt sätt så
känner jag att vad du än gör så kommer
det aldrig kompensera det du gjort emot mig
eller inte gjort!


 


Man skiter inte i ens barn, man kan inte förtränga dom!

Jag tillhör inte dig på nåt sätt egentligen, Det är min mamma och Jörgen som är mina
föräldrar och dom har gjort ett kanon jobb ska jag tala om!

Ett tips va rädd om dom barnen du har kvar!




 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh min älskade vän! Blir så ledsen för din skull, att det ska behöva va såhär... Du förtjänar det bästa. Älskar dig högt!!

2009-01-25 @ 23:11:05
URL: http://lmkbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0