Negativa tankar är jag expert på!

Jag vet inte varför men jag är en liten expert på att gräva ner mig i
för mycket negativt när det blir lite jobbigt.
Jag vrider på allt som kan vara bra till något negativt!
Och jag hatar det verkligen!
Jag har blivit bättre på det men herre gud vad jag behöver
bli ännu bättre!

Negativa nergrävningar är för töntar!
Jag är inte där, jag har för mycket bra i
livet för att ens lägga märket till något dåligt!

Men jag suger i mig det ändå, av någon konstig
anledning så letar jag efter det känns det som!

Och nu är jag mycket ärlig när jag slänger ut det
här erkännandet i min blogg!
Men det är verkligen något jag måste jobba på!
Och bli mycket mycket bättre på..

Någon som har något tips på hur
man undviker att suga i sig negativa saker?
Hur hittar man bara positiva saker att
hänga upp livet på?

Status på dagen:
Inte alls negativ, utan försöker hitta andra
saker att tänka på! =)
Är dock fruktansvärt trött, Att leva helt utan socker
och koffein är inte lätt!


Kommentarer
Postat av: Crussoe

...Kommentar överflödig, känns det som. Men ja, detox är ju en fantastisk sak, eller hur?

2009-01-28 @ 09:48:58
URL: http://www.crussoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0